در حال بارگذاری ...
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

به گزارش ایران‌تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد.

نمایش «سیاه خال» به کارگردانی محسن اردشیر که از ۲۵ بهمن در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ مخاطب و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع 20 اجرا و میزبانی از 3 هزار و 896 مخاطب (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) توانست به فروشی معادل 584 میلیون و 476 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «روزی روزگاری سمنگان» به کارگردانی محمودرضا رحیمی که اجرای خود را از ۲۵ بهمن در تالار چهارسو، با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۶۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع 21 اجرا و میزبانی از 982 مخاطب توانست به فروشی معادل 102 میلیون و 288 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «نوزده، نود و نه» به کارگردانی ایوب آقاخانی که اجرای خود را از ۱۹ بهمن در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۶۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع 26 اجرا و میزبانی از 2 هزار و 192 مخاطب توانست به فروشی معادل 247 میلیون و 312 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «عددهای نشده» به کارگردانی حسین کشفی‌اصل نیز که اجرای خود را از ۱۷ بهمن در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان آغاز کرده است، توانسته با 28 اجرا و میزبانی از یک‌هزار و 139 مخاطب به فروشی معادل 110 میلیون 220 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «مَثلث» به کارگردانی قیس یساقی نیز که اجرای خود را از ۲۲ بهمن در تالار قشقایی، با ظرفیت۹۶ نفر و قیمت بلیت۱۳۰ هزار تومان آغاز کرده است، با 26 اجرا و میزبانی از 2 هزار و 213 مخاطب به فروشی معادل 231 میلیون و 36 هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «دویست و هشتادمین شب سال» به کارگردانی مرجان پورغلامحسین که از ۱۹ بهمن در تالار سایه با ظرفیت 72 نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است،‌ توانسته با مجموع 26 اجرا و میزبانی از 833 مخاطب به فروشی معادل 58 میلیون و 20 هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «شکافتن کام ماهی» به کارگردانی سمن قناد که از ۱۸ بهمن در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزارتومان روی صحنه رفته است، تا روز جمعه 18 اسفند با 27 اجرا، 673 مخاطب جذب کرده و به فروشی معادل 50 میلیون 530 هزار تومان دست یافته است. 

نمایش محیطی «خبرنگار بی‌خبر» به کارگردانی محمدهادی عطایی نیز که از ۱۹ بهمن با قیمت ۶۰ هزار تومان در کافه تریای تالار چهارسو اجرای خود را آغاز کرده بود، با 234 مخاطب و فروشی معادل 13 میلیون و860 هزار تومان، روز جمعه 18 اسفند به اجرای خود پایان داد. 

همچنین نمایش محیطی «من نوید نیستم» به کارگردانی سیدعلی خوشرو در دور جدید اجراهای خود که از ۱۹ بهمن و با قیمت ۵۰ هزار تومان در کافه تریای سالن قشقایی، به صحنه رفته است؛ با 26 اجرا، میزبان 247 مخاطب و فروش 12 میلیون و 350 هزار تومانی به اجرای خود ادامه می‌دهد.  

در تماشاخانه سنگلج، نمایش «مجلس بلبشو جور کردن» به کارگردانی فرشید قلی‌پور که از 17 اسفند به صحنه رفته است؛ روز جمعه 18 اسفند، دومین اجرای خود را پشت سر گذاشت و در مجموع میزبان 308 تماشاگر بوده است. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها، میهمان و تخفیف‌دار با بلیت 80 هزار تومانی و ظرفیت سالن236 نفری، مبلغ 4 میلیون و  480 هزار تومان فروخته است.

در تالار هنر، نمایش «کتابخورها» به کارگردانی اسماعیل رحیمی‌سروش که از روز 25 بهمن، اجرای خود را آغاز کرده است، با 22 اجرا در تالار 244 نفری و قیمت بلیت 90 هزار تومانی، توانسته میزبان یک‌هزار و 650 تماشاگر و دارای رقم فروش 100 میلیون و 192 هزار تومانی باشد.

همچنین نمایش«هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی که از 3 اسفند در تالار هنر با ظرفیت 244 نفری به صحنه رفته است؛ با 14 اجرا و قیمت بلیت 100 هزار تومان، توانسته یک‌هزار و 70 تماشاگر را جلب کند و به فروش 87 میلیون و 423 هزار تومان دست یابد.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

در گفت‌وگو با سامان کرمی مطرح شد

«هوش پشه‌ای»؛ تلاشی در مسیر همگام شدن با نیاز روز نسل جدید
در گفت‌وگو با سامان کرمی مطرح شد

«هوش پشه‌ای»؛ تلاشی در مسیر همگام شدن با نیاز روز نسل جدید

سامان کرمی، کارگردان نمایش «هوش پشه‌ای» می‌گوید هنرمندان فعال در زمینه تئاتر کودک و نوجوان باید همگام با تولیدات برتر جهان خوراک فکری جدید، به‌روز و جذاب برای این نسل آماده کنند.

|

آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت
آمار فروش تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا بیش از 100 میلیون فروخت

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 17 فروردین‌ ١۴٠٣ اعلام شد. طبق این گزارش نمایش «هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی و بازی هوتن شکیبا با 24 اجرا به فروشی 130 میلیون تومانی دست پیدا کرد.

|

آمار فروش هفتگی نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

آمار فروش هفتگی نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای تالار چارسو و تریای قشقایی مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 27 بهمن ماه ۱۴۰۲ اعلام شد.

|

آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا 17 آذر اعلام شد

«فردریک» در آستانه نیم‌میلیاردی شدن
آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا 17 آذر اعلام شد

«فردریک» در آستانه نیم‌میلیاردی شدن

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به‌صحنه‌رفته در مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 17 آذر 1402 مشخص شد. طبق آمار منتشرشده نمایش «فردریک» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی در تالار اصلی تئاتر شهر توانسته به فروش 458 میلیون و 896 هزارتومانی برسد.

|

آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر و تالار هنر تا 10 آذر اعلام شد

«این دنیا یه کنسرت به من بدهکاره»‌ و فروشی نیم‌میلیاردی
آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر و تالار هنر تا 10 آذر اعلام شد

«این دنیا یه کنسرت به من بدهکاره»‌ و فروشی نیم‌میلیاردی

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تئاتر شهر و تالار هنر تا پایان روز جمعه 10 آذر سال 1402 مشخص شد. طبق آمار منتشرشده نمایش «این دنیا یه کنسرت... به من بدهکاره» به کارگردانی سهند خیرآبادی به فروشی معادل 525 میلیون و 492 هزارتومانی دست پیدا کرد.

|

نظرات کاربران